Договір публічної офертиУмови використання інформаційної системи

Дата останнього оновлення – 26 лютого 2021 року

1. Визначення

Інформаційна система або Лінгомат – це інформаційний сервіс, пов'язаний з ним веб- сайт та/або інше програмне забезпечення, що разом та/або окремо надають Користувачам можливість здійснювати онлайн-замовлення перекладів текстів. Використовуючи Інформаційну систему для замовлення перекладів, Користувач може завантажити у відповідну форму Веб-сайту текст, який потребує перекладу, та отримати індивідуальний розрахунок вартості і строку готовності перекладу. Якщо користувача влаштовує ціна і терміни виконання, він може підтвердити своє замовлення та провести оплату. Доступ до Інформаційної системи реалізується через веб-сайт lingomat.com.ua.

Веб-сайт – Інтернет-ресурс з доменною адресою lingomat.com.ua, включаючи всі сабдомени та/або сторінки веб-сайту lingomat.com.ua.

Правовласник (Власник) – фізична особа - підприємець Тітов Олег Юрійович, який володіє відповідними правами на об’єкти інтелектуальної власності – Веб-сайт та/або Інформаційну систему.

Адміністрація – особа (особи), уповноважені Власником на здійснення управління Веб- сайтом та/або Інформаційною системою, а також вчинення інших дій, пов'язаних з адмініструванням Веб-сайту та/або Інформаційної системи.

Відвідувач Веб-сайту (Відвідувач) – фізична особа, яка відвідувала Веб-сайт, переглянула хоча б одну сторінку Веб-сайту. Відвідувач може переглядати інформацію на Веб-сайті, що призначена для попереднього ознайомлення з функціональними можливостями Інформаційної системи.

Користувач – особа, яка зареєструвалась в Інформаційній системі та/або користується Інформаційною системою та/або її функціями та має необхідний обсяг правоздатності та дієздатності для укладення цієї Угоди.

Обліковий запис – запис, що містить відомості, які користувач повідомляє про себе під час реєстрації засобами Веб-сайту (Інформаційної системи) та/або під час використання Інформаційної системи (її функцій), наприклад, під час замовлення перекладу тексту засобами Інформаційної системи. Обліковий запис містить відомості, необхідні для авторизації користувача, та/або відомості, необхідні для належної реалізації функцій Інформаційної системи.

Реєстрація – процедура створення облікового запису, у тому числі в автоматичному режимі при використанні сервісів Інформаційної системи.

Угода (Умови використання або Умови використання Інформаційної системи) – угода, адресована будь-якій особі, є офіційною, публічною офертою, носить характер публічного договору та відповідно до статті 633 ЦК України має відповідну юридичну силу. Угода (Умови використання) регулює порядок використання можливостей, ресурсів і сервісів Веб-сайту (Інформаційної системи), наданих Правовласником та/або Адміністрацією.

2. Предмет угоди з Користувачем

2.1. Ця Угода укладається між фізичною особою - підприємцем Тітовим Олегом Юрійовичем – особою, яка надає доступ до Інформаційної системи, та фізичною особою, яка використовує функції Інформаційної системи.

2.2. Угода є Договором публічної оферти та відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України умови цієї публічної оферти однакові для всіх Користувачів. Приєднання до Угоди є повною, безумовною і добровільною відповіддю про беззаперечне прийняття (акцепт) умов і положень цієї публічної оферти. ЗГОДА КОРИСТУВАЧА ТА БЕЗЗАПЕРЕЧНЕ ПРИЙНЯТТЯ (АКЦЕПТ) КОРИСТУВАЧЕМ УМОВ І ПОЛОЖЕНЬ ЦІЄЇ УГОДИ ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ (ВИРАЖАЄТЬСЯ) ФАКТОМ ВИКОРИСТАННЯ КОРИСТУВАЧЕМ ВЕБ-САЙТУ ТА/АБО ФАКТОМ ЗАПОВНЕННЯ (ВНЕСЕННЯ) КОРИСТУВАЧЕМ ДАНИХ ДО БУДЬ-ЯКИХ ФОРМ РЕЄСТРАЦІЇ ТА/АБО ЗАМОВЛЕННЯ, вбудованих у структуру Веб-сайту. Таким чином, Користувач дає свою однозначну згоду з усіма умовами цієї Угоди.

2.3. На умовах цієї Угоди та відповідно до цієї Угоди Адміністрація надає Користувачам право користування Інформаційною системою, вбудованими модулями Інформаційної системи і відповідними функціями.

3. Умови використання інформаційної системи

3.1. Для того щоб користуватися ресурсами, сервісами і можливостями Інформаційної системи, користувачеві необхідно спочатку надати свою згоду з умовами даної Угоди. Користувач не має права користуватися Інформаційною системою, якщо він не прийняв умови Угоди.

3.2. Відвідувач не має права користуватися Інформаційною системою та не може прийняти умови Угоди, якщо він не досяг віку, встановленого законодавством для укладення подібних угод, або не виконав інших умов для укладення подібних угод, передбачених законодавством.

3.3. Перед використанням Інформаційної системи, при реєстрації та/або замовленні відповідних послуг користувачі зобов'язані ввести (надати) у відповідній формі реєстрації та/або замовленні наступні відомості: email та контактний номер телефону, а також всі інші відомості, надання яких передбачено положеннями нашої ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ (Додаток No1).

3.4. Користувач повинен заповнити всі дані, зазначені у пункті 3.3.

3.5. Користувач зобов'язується вносити відповідні зміни при кожній зміні реєстраційних даних.

3.6. Недостатність відомостей, зазначених в пункті 3.3 (у тому числі передбачених положеннями нашої ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ), призводить до неможливості використання Інформаційної системи (відповідних функцій Веб-сайту). Доступ до функцій Інформаційної системи для користувачів, зареєстрованих з неповними або помилковими особистими даними, перерахованими у пункті 3.3, призупиняється після можливої верифікації даних.

3.7. Користувач в момент реєстрації висловлює свою згоду:

3.7.1. На обробку своїх персональних даних, відповідно до цілей, зазначених в цій Угоді та/або в ПОЛІТИЦІ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ (Додаток No1).

3.7.2. На використання і поширення своїх персональних даних, згідно умов цієї Угоди і ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ.

3.8. Адміністрація має право призупинити доступ Користувача до сервісів/функцій Інформаційної системи в разі порушення Угоди або видалення/зміни одного або декількох пунктів реєстраційних даних, описаних в пунктах 3.2 - 3.3 і запитати у Користувача відсутні дані та/або документи.

3.9. Дані, що вносяться Користувачами при реєстрації та/або при оформленні замовлення, використовуються для реалізації функцій Інформаційної системи, а також для інших цілей вказаних у нашій ПОЛІТИЦІ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ.

3.10. Видалення Облікового запису Користувача, у тому числі автоматично створюваного облікового запису при оформленні замовлення перекладу, проводиться у такому порядку:

3.10.1. Користувачі видаляють свої облікові записи самостійно засобами Інформаційної системи (за наявності такої функції) та/або шляхом направлення письмового запиту про видалення облікового запису Адміністрації.

3.11. Ідентифікація Користувача здійснюється за його реєстраційними даними.

3.12. Користувач може відправити запит на видалення своїх особистих даних з бази даних користувачів Інформаційної системи. Видалення особистих даних з бази даних проводиться на підставі листа, відправленого на e-mail Адміністрації. Адміністрація може відмовити у видаленні даних відповідно до цієї Угоди (наприклад, у разі наявності обґрунтованих сумнівів у тому, що запит на видалення направлено користувачем, який зареєстрував обліковий запис в Інформаційній системі).

4. Використання матеріалів веб-сайту та можливостей інформаційної системи

4.1. Використовувати можливості (всі реалізовані можливості та функції) Інформаційної системи можуть тільки ті Користувачі, які прийняли умови цієї Угоди, належним чином оформили замовлення, а також оплатили розраховану через Інформаційну систему вартість послуг з перекладу.

4.2. Користувач має право використовувати ресурси Інформаційної системи законними способами, що не суперечать основному призначенню Інформаційної системи.

4.3. Копіювання матеріалів Веб-сайту без письмової згоди Правовласника або Адміністрації заборонено.

4.4. Допускається часткове цитування матеріалів Веб-сайту на нерегулярній основі (з метою популяризації Веб-сайту та/або Інформаційної системи) з обов'язковим посиланням на Веб-сайт (допускається цитування не більше 5% від загального обсягу матеріалу).

4.5. Всі назви, найменування, торговельні марки, символи та слогани, зареєстровані в установленому порядку, є власністю їх законних власників. У матеріалах Інформаційної системи та/або Веб-сайту можуть не використовуватись значки ® і/або TM для їх позначення, що не впливає на обсяг прав Правовласника та їх належний захист.

5. Взаємодія з сервісами і програмним забезпеченням третіх осіб

5.1 Веб-сайт та Інформаційна система можуть містити посилання на веб-сайти та/або програмні додатки, які належать або керуються іншими особами ніж Правовласник або Адміністрація (треті особи). Правовласник та Адміністрація не контролює веб-сайти та/або додатки та/або сервіси третіх осіб і не несуть відповідальності за їх вміст, функції, політику конфіденційності, а також пов’язані з ними послуги. Ви визнаєте та погоджуєтесь з тим, що Правовласник та Адміністрація не несуть відповідальність, прямо чи опосередковано, за будь-які збитки, спричинені внаслідок використання або у зв’язку з використанням служб, сервісів, послуг третіх осіб, посилання на які, доступні або можуть бути доступні через Веб-сайт та/або Інформаційну систему. Наполегливо радимо ознайомитись з умовами використання та політикою конфіденційності будь-яких веб- сайтів, додатків або служб третіх осіб, які ви відвідуєте та використовуєте.

6. Додаткові умови використання інформаційної системи

6.1. Інформаційна система надає Користувачу можливість використовувати функції, які задекларовані Правовласником та реалізовані в інформаційній системі. Користувачу надається така можливість тільки за умови фактичної реалізації задекларованих функцій Інформаційної системи.

6.2. Правовласник та Адміністрація не несуть будь-яку відповідальність за тимчасову та/або постійну відсутність можливості використовувати задекларовану функцію (функції) Інформаційної системи. Користувач погоджується з такою умовою та використовує Інформаційну систему з всіма застереженнями, які передбачені цією Угодою.

6.3. Користувачу забороняється використовувати Інформаційну систему не за її цільовим (функціональним) призначенням та/або для здійснення та/або для сприяння здійсненню будь-якої незаконної діяльності.

6.4. Переклад, замовлений через Інформаційну систему, здійснюється у два етапи: 1) нейронний машинний переклад, у тому числі з використанням сторонніх сервісів та/або програмного забезпечення третіх осіб; 2) редагування субпідрядниками (перекладачами) матеріалу, який отриманий після проходження першого етапу. При застосуванні машинного перекладу використовується Google API, тому вся інформація залишається конфіденційною і не використовується Google для тренування публічно доступного машинного перекладу Google.

7. Роль та відповідальність Адміністрації

7.1. Адміністрація не несе відповідальності за дії Користувача та/або зміст матеріалу, який надісланий Користувачем для перекладу. Адміністрація залишає за собою право відмовити Користувачу у наданні послуг та/або праві користування Інформаційною системою, якщо вважатиме, що дії Користувача та/або текст, надісланий Користувачем для перекладу, не узгоджуються з приписами чинного законодавства України та/або суттєво не узгоджуються із загальноприйнятими у суспільстві нормами моралі і поведінки.

7.2. Адміністрація залишає за собою право блокування доступу Користувача до Інформаційної системи, якщо дії Користувача ображають співробітників та/або підрядників Адміністрації, а також можуть нести шкоду або паплюжать добре ім'я Правовласника, а також з інших причин, які на думку Адміністрації, завдають шкоди Правовласнику.

7.3. У разі затримки доставки перекладу, замовленого Користувачем через Інформаційну систему, якщо така затримка була більшою за третину всього розрахованого через Інформаційну систему терміну перекладу та була спричинена з вини Адміністрації Інформаційної системи, Користувач може отримати відшкодування у розмірі до 50% вартості перекладу (на розсуд Адміністрації). Таке відшкодування не розповсюджується на замовлення з терміном доставки менше ніж 24 години.

7.4. У разі наявності суттєвих термінологічних і граматичних помилок у тексті перекладу, Користувач може ініціювати редагування наданого перекладу через службу підтримки Інформаційної системи. Умовами для такого редагування є зазначення Користувачем конкретних термінологічних і граматичних помилок, а також помилок у передачі змісту. Користувач має надіслати такі зауваження до нашої служби підтримки протягом 7 днів з дати отримання перекладу.

7.5. Адміністрація не несе відповідальності за переклади, які не відповідають стилістичним вподобанням Користувача, особливо якщо це стосується маркетингових та/або рекламних текстів, де послуги сервісу обмежуються простим перекладом тексту. Будь-яка можлива відповідальність Адміністрації перед Користувачем обмежується сумою замовлення з перекладу, сплаченою Користувачем.

7.6. Дефекти частини перекладу не дають підстав ставити під сумнів якість всього перекладу. У такому випадку Адміністрація залишає за собою право організувати проведення редагування дефектної частини перекладу.

7.7. Адміністрація та/або підрядники Адміністрації не несуть відповідальність за придатність перекладу запланованому Користувачем призначенню, а також не несуть відповідальність за порушення Користувачем прав власності третіх осіб, та не несуть відповідальність за прямі та/або непрямі збитки незалежно від того чи є вони результатом виконання замовлення чи ні.

8. Оплата за право користування інформаційною системою та/або користування сервісами реалізованими через інформаційну систему

8.1. Адміністрація має право вводити плату за право користування Інформаційною системою та/або окремими функціями Інформаційної системи, а також змінювати її в будь-який момент шляхом розміщення відповідної інформації засобами користувацького інтерфейсу Веб-сайту та/або Інформаційної системи та/або шляхом направлення відповідного повідомлення на email Користувача.

8.2. Користувач зобов’язується оплатити право користування Інформаційною системою та/або окремими функціями Інформаційної системи в порядку і на умовах, визначених цією Угодою, а також відповідно до роз’яснень та інформації, наведеній на Веб-сайті та/або отриманих від Адміністрації у email-повідомленні.

8.3. Вартість замовлення перекладу розраховується автоматично на основі кількості слів у документі мови оригіналу та відображається через користувацький інтерфейс Веб-сайту та/або в інший спосіб. Оплата здійснюється у національній валюті України – гривні.

8.3.1. Оформленням замовлення вважається успішна оплата з боку Користувача після натискання кнопки «Підтвердити і оплатити» (або аналогічної кнопки), яка відображається на Веб-сайті. У підтвердження успішного замовлення Користувач отримує на вказаний при замовленні email лист з номером замовлення, інформацією про суму оплати та дату доставки перекладу.

8.3.2. Оплата може проводитись Користувачем за допомогою відповідних функцій, вбудованих у користувацький інтерфейс Веб-сайту, а також за допомогою інтегрованих сторонніх сервісів.

9. Конфіденційність інформації

9.1. ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ Інформаційної системи та Веб-сайту визначена у Додатку No1 до цієї Угоди, який є її невід'ємною частиною. Користувач дає свою згоду на прийняття цієї Угоди та Додатків до неї, і погоджується з тим, яким чином Адміністрація визначає порядок збору, зберігання і обробки персональних даних.

10. Відповідальність сторін та її обмеження

10.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за цією Угодою Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

10.2. Адміністрація не несе відповідальності за перерви в роботі Інформаційної системи, викликані технічними перебоями в роботі устаткування та/або програмного забезпечення. Разом з тим, Адміністрація зобов’язується приймати всі розумні заходи для запобігання виникненню таких перебоїв.

10.3. Адміністрація не несе відповідальності за будь-які прямі або непрямі збитки, понесені Користувачами або третіми особами, а також за упущену вигоду, що мала місце в результаті роботи Інформаційної системи.

10.4. Додаткові положення про відповідальність Адміністрації встановлюються розділом 7. цієї Угоди.

11. Дата набрання чинності угоди та порядок внесення змін

11.1. Моментом укладення цієї Угоди вважається момент натискання Користувачем кнопки «Підтвердити і оплатити» («Замовити», «Зареєструватися» або іншої кнопки з аналогічним призначенням), розташованої на Веб-сайті та/або засобами користувацького інтерфейсу Інформаційної системи. Такою дією Користувачі підтверджують свою згоду з усіма умовами цієї Угоди.

11.1.1. У будь-якому випадку, заповнюючи форму замовлення та/або реєстрації на Веб- сайті та/або в Інформаційній системі, Користувач приймає умови цієї Угоди.

11.2. Адміністрація має право в односторонньому порядку і в будь-який час вносити зміни до цієї Угоди шляхом розміщення її нової версії на Веб-сайті та/або в користувацькій оболонці (засобами користувацького інтерфейсу) Інформаційної системи.

11.3. Користувач в свою чергу зобов'язується систематично (не рідше одного разу на тиждень) знайомитись з актуальною редакцією цієї Угоди, розміщеної на Веб-сайті та/або за допомогою засобів користувацького інтерфейсу Інформаційної системи, включаючи інформацію щодо внесення змін до цієї Угоди. Якщо Адміністрацією прямо не буде вказано інше, нова редакція Угоди і Додатків до неї набуває чинності з моменту їх розміщення на Веб-сайті та/або за допомогою засобів користувацького інтерфейсу Інформаційної системи.

11.4. У разі незгоди з новою редакцією Угоди Користувач зобов'язаний негайно припинити користуватися Веб-сайтом та Інформаційною системою.

12. Припинення дії угоди

12.1. Користувач може у будь-який момент розірвати Угоду з Адміністрацією, використовуючи відповідну процедуру видалення даних і припинивши користуватися Веб-сайтом та Інформаційною системою. При цьому, Користувачу не повертається оплата, проведена Користувачем за право доступу до Інформаційної системи та/або за користування відповідними функціями Інформаційної системи, у тому числі за замовлення перекладу.

12.2. Розірвання угоди з боку Адміністрації може мати місце у випадках:

12.2.1. Порушення Користувачем положень цієї Угоди, нанесення шкоди іншим Адміністрації або Правовласнику.

12.2.2. Вчинення дій, які суперечать іншим правилам користування Інформаційної системи, які розміщені та доступні користувачам через наш Веб-сайт.

12.2.3. З причин, вказаних у п.п. 7.1. – 7.2. цієї Угоди.

13. Законодавство і порядок вирішення спорів

13.1. Діяльність Адміністрації здійснюється відповідно до законодавства України. Всі суперечки, пов'язані з дією цієї Угоди, вирішуються шляхом проведення переговорів. Якщо в зазначений спосіб спір вирішити неможливо, то він підлягає подальшому розгляду в судах України.

13.2. Визнання в судовому порядку недійсними окремих положень цієї Угоди не тягне за собою недійсність угоди в цілому.

14. Додатки

14.1. Дана Угода містить наступні додатки, які є її невід'ємною частиною (а також самостійними юридичними документами):

Додаток No1 (згода на обробку персональних даних та інші положення про обробку персональних даних користувачів) – ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ.

14.2. Використовуючи Веб-сайт та/або Інформаційну систему, Ви зобов'язані ознайомитися і погодитися з усіма умовами ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ за наступним посиланням – lingomat.com.ua/privacy-policy

15. Зворотній зв'язок

15.1. Якщо у Вас виникли будь-які питання щодо даної Угоди, будь ласка, зв'яжіться з нами за адресою електронної пошти – support@lingomat.com.ua.